pátek 30. září 2016

18 MĚSÍCŮ

* Z. v roce a půl váží 8,34 kg a měří 73 cm
* má 11 zubů, ale nepoužívá je příliš ochotně
* sama se nají lžičkou (ale pořád je její vztah k jídlu vlažný, jedině polévky sní vždy s chutí a komentářem "mňam", s jinými jídly je to nejisté), nemá ráda špinavé ruce
* naučila se vylézt a slézt z miminkovské jídelní židličky, a tak jsme ji vyměnili za rostoucí židli jako má B.
* snaží se běhat, tancuje a opakuje pohybové básničky a písničky, ráda přenáší větší předměty, leze na žebřík, linku...
* ráda se tulí, používá "prosím", zdraví a loučí se i s cizími lidmi, pojmenuje děti, které zná
* když spadne, často ani nekvíkne
* když po ní někdo něco chce a cítí nátlak, zasekne se a nedá se s ní domluvit
* po obědě spí 1-2h, večer ji uspávám v nosítku kolem 8 a pak spí v posteli (hacku už jsme několik dní vůbec nepoužili)
* parádí se, vybírá si šaty, korále, chce učesat culíček
* poslední týdny jsem sledovala, že pořád vytahuje moje a B. kalhotky a chce ji je obléct, tak jsem jí je před pár dny nabídla místo plíny - chce je a má z nich radost, ale časování je pak hlavně na mně (denně cca 4 nehody), jsem zvědavá na další vývoj
* hrozně ráda pozoruju jejich vztah s B., jak se mají rády, jak si spolu hrají a komunikují (ale taky se dokážou hádat a ječet a žalovat), je tak skvělé, že jsou dvě a mají jedna druhou!

Žádné komentáře:

Okomentovat