pondělí 2. prosince 2013

14 MĚSÍCŮ

B. už nějaký ten pátek chodí. A já jsem tak ráda, že ji už nemusím jen pořád přenášet a stačí ji vzít za ruku a dovést, kam potřebuju! Hodně ji nechávám chodit i venku, ať zakusí rozdíly mezi chodníkem, trávou, listím nebo kaluží.

Byla na svém prvním dětském představení v divadle. Pravděpodobně by vydržela zaujatě sedět, kdyby se nebála při zhasínání světel, které doprovázelo muzikálovou část představení. A tak jsme po druhém zaplakání sál raději opustily.

Pobavilo a překvapilo nás její uvažování, když si vytáhla elektrický mlýnek, nasbírala do něj drobky z kuchyně (místo semínek, co v něm jinak melu) a pak nám podávala šňůru, ať to zapojíme do zásuvky:)

Hází balónem. Hraje na klávesy a píská na flétnu. Kreslí po papíře i po rukách. Pořád mi podává svoje zvířata se slovem "papat", ať je jako nakojím:) Nebo je kojí ona z pupíku:)

Co jsem teď doma a jen ležím, hodně si povídáme. V posteli vedle mě vydrží i víc jak půl hodiny a pomocí zvuků, gest a slov nadhazuje témata - jak se zavřela závora, aby mohl projet vlak, jak jsem měla flexilu a sestřička mi dávala kapačku, jak si Agátka cucala paleček...


3 komentáře:

  1. Edi, gratuluju k chodící Bělince. Kdy vlastně začala, šikulka malá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy kolem 13,5 měsíce, plus mínus. Jak jsme byly u vás, to ještě nechodila?

      Vymazat
    2. To ještě nechodila. Už se těším, až ji uvidím lítat. Opatruj se, ať vás můžem brzo navštívit. ;)

      Vymazat