neděle 13. října 2013

HMATOVÉ PYTLÍČKY

Vyrobené z punčoch a naplněné tím, co bylo zrovna po ruce. Někde jsem tenhle nápad zahlédla jako aktivitu vhodnou pro roční děti a mně se moc líbí, pytlíčky jsou opravdu příjemné do dlaně. Ale B. ohmatávání nijak nenadchlo. Párkrát zkusila vložit kaštan dovnitř, ale přes uzel se jí to nepovedlo, tak už si jich pak nevšímala. Tak další úroveň tedy bude zpřístupnit jí obsah, ať může vkládat a vysypávat.
Pytlíčky jako takové bych nabídla spíš miminku, které zrovna baví přendavání z ruky do ruky.


5 komentářů:

  1. to je krásný nápad..
    my ohmatáváme venku kůru stromů, listy, kameny,.. ale chtělo to něco takového i na doma.. to se určitě bude chlapečkovi líbit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chlapečkovi přeju pěkné zkoumání:) B. se přírodních hmatových podnětů jako miminko spíš bála a já s ní tak chtěla rukama objevovat všechny ty krásy...

      Vymazat
  2. já jsem to někde viděla jako "pexeso", kdy byly vždy dva pytlíčky naplněné stejným materiálem a hledalo se, které patří k sobě. Třeba by to bylo lepší, neměla by tendenci něco tam strkat :-) a možná začít jen 2 a 2 stejné a pak přidávat? taky se mi tahle aktivita líbí, ale ještě si musím počkat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za nápad na obměnu, zatím je sice ještě malá na pochopení principu pexesa, ale později vyzkoušíme!

      Vymazat