pondělí 6. května 2013

ZAHRADNÍ

Máme zahradu. A je úžasná. Ve starých rozkvetlých jabloních bzučí včely, šeříky voní, ochutnávám pampeliškové listy, bršlici, fialky a sedmikrásky... Opatruju si svoje minipolíčko se špenátem, ředkvičkami, kedlubnami, mrkví (pominu-li pěstitelské faux pas, kdy jsem vytrhala část řádku v domnění, že je to plevel:)), petrželí, polníčkem, kapustou, květákem, mangoldem, hrachem, jahodami a ještě čímsi, co jsem zapomněla a zatím nejsem schopna identifikovat:) Pod jednou jabloňkou se rýsuje bylinkový koutek (časem bych chtěla bylinkovou spirálu), po plotě pod šeříkem se budou plazit fazole.
A nejvíc se mi líbí, jak je to taková zahrada se spoustou překvapení - po zimě postupně vylézají další poklady po předchozích majitelích v podobě jahod, rebarbory, chřestu, libečku, česneku a kdoví čeho ještě!




1 komentář:

  1. Provizorní zahradu jsem si vybudovala na balkoně, ale co bych dala za to, kdyby třeba na chalupě vylezlo na zahradě po předchozích majitelích něco jako chřest... :-)
    Pěkně jsem si početla, krásný blog!

    OdpovědětVymazat