středa 8. srpna 2012

LEMŘIČKA

Včera byl se mnou na kontrole i M., dr. nás docela vystrašil řečma o nedonošeňátkách a tom, jak bychom za ní museli jezdit do Zlína a opět mi kladl na srdce, ať ležím ještě ty 3 týdny. Posledních pár dní mi to i jde, neb mi přes ty vedra asi začali poslové. Chybí mi kuchařské experimenty, sotva mě vaření začalo bavit, tak u toho nevydržím stát víc jak hodinu...

Bělinka má asi 2kg (34.týden) a ukazoval nám, jak je tam stočená jako hádě (s hlavičkou teda tak nízko, že jí na ní musím snad sedět!).

K železu na anémii jsem dostala ještě antibiotika na zánět.

Taky jsem minulý týden byla na prohlídce porodního sálu a novorozeneckého oddělení. Měli tam zrovna poloprázdno, což působilo hrozně poklidně a idylicky a ukázali nám dvě čerstvě narozená miminka, jednu velikou s buclatýma škraňkama a druhou drobečka jako bude Bělinka:)
Poseděla jsem si na porodní stoličce, paní P. (porodní asistentka) byla moc milá a i když alternativnějším porodům moc neholduje, myslím, že to bude fajn, pokud by měla službu zrovna ona. A vůbec mě nemocniční prostředí neděsí, docela se těším:)

Jo, taška do porodnice je skoro sbalená. A v pátek nastupuju na mateřskou.



Žádné komentáře:

Okomentovat