čtvrtek 23. srpna 2012

36.TT

O víkendu mi otrnulo natolik, že jsem se nechala vyvézt na výlet, možná můj poslední:) Absolvovali jsme prohlídku zámku v Napajedlích, nejkratší, co jsem kdy zažila, ale ve svém stavu jsem to i uvítala.

Podnikla jsem záchrannou misi - vylovila jsem vrabčí mládě topící se v kádi. Zavezli jsme ho do rukou dědy odborníka, ale do rána prý chuďátko nepřežilo:(

Je vedro k zalknutí. Jak jsem odjakživa hrozná zmrzlina, tak teď se ze mě stal pravý opak. M. spí pod peřinou a je mu příjemně, já nesnesu ani lehkou přikrývku. Sundala jsem prstýnky, neb mé prsty připomínají párky a z nohou se mi stávají kopýtka. Váhové skóre je +13kg a jak mi chybí pořádný pohyb, začíná to být znát.

Občas přijdou poslíčci, jen taková mírná bolest s tvrdnutím břicha. Co je nepříjemné je bolest kostrče, zad a mravenčení prstů na rukách.

Včera mi dělal taťka šoféra z města, jenže nepřijel autem, ale na skútru. A tak jsem v 9.měsíci nasadila helmu a nezbývalo mi nic jiného, než nasednout...:))

Od dr. jsem byla pochválena, že je vidět, že hezky ležím, neb nález vypadá pořád stejně (M. si neodpustil uchechtnutí, bazilišek!) a kdybych za týden rodila, tak to bude v pořádku. Odhaduje, že B. bude mít u porodu do 3kg (teď má asi 2,4kg), tak jsem zvědavá, jestli se trefí:)

Absolvovala jsem první natočení monitoru (na které jsem si neprozřetelně oblékla šaty, takže mi museli půjčit ručník na zakrytí spodní části těla:)), což B. ignorovala a celou dobu spala (i když jindy mám pocit, že je vzhůru téměř pořád). Jakmile mě sestřička odpojila od monitoru, B. začala řádit. Jak typické. Když od ní někdo očekává akci, naschvál nedělá nic, holka naše umanutá:)

Žádné komentáře:

Okomentovat