neděle 6. května 2012

V POLOVINĚ

Zase jsme jednou zavítali do velkoměsta, tentokrát na ultrazvuk ve 20. týdnu. Náš výlet začal návštěvou obchodu s dětskými potřebami. Čekal jsem vše, ale tohle vážně ne, jelikož E. se pustila do sáhodlouhého vybírání plínek. Naštěstí v obchodě měli gauč, tak jsem se na něj mohl vyvalit a ulevit si od svých migrénních stavů. Nakonec jsem přežil i konzultace ohledně barev, materiálů a typů plín, ale už nikdy více! Dvě hodiny jsou prostě na mě moc.

Vyhladovělí jsme se vydali za odměnu do Avia Café na oběd. Vaří tam výborně a z čerstvých surovin.

A po odpočinku a návštěvě ve školce hurá na ultrazvuk. Pan doktor zkontroloval všechny orgány, dítě je naprosto v pořádku, ač my jsme v tom moc neviděli. Poté se E. zeptala na pohlaví. Mudr. zavtipkoval a sdělil nám, že ta naše HOLKA na něj vystrkuje zadek, a proto nemůže dokončit vyšetření. E. se musela jít proběhnout po chodbě, aby se otočila a taky že jo, ale museli jsme ji uplatit sušeným ovocem:)


4 komentáře:

  1. ja se hlasim na nakupy dobrovolně! fotka je dobrá, už je to vidět i zepředu :) u jakyho mudra jste byli? H.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tě příště vyměním za M., určitě to taky ocení:) Byli jsme u Vlašína, znáš?

    OdpovědětVymazat
  3. vlašín je extratřída! k tomu chcu jednou taky:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jojo, proto jsem se objednala speciálně k němu:)

    OdpovědětVymazat