úterý 8. května 2012

JAK SI VYBRALA JMÉNO

O jménech pro budoucí děti jsme vedli debaty a spory ještě před těhotenstvím a měli jsme určité favority. Ty jsme pak zařadili do seznamu jmen už pro miminko, které mi začalo růst v břiše, každý jsme navrhli pár nových... některá prošla do užšího výběru, jiná jsme zamítli, ale objevili jsme jedno dost netypické jméno pro holčičku, o kterém jsme nikdy předtím ani nepřemýšleli.
A OBA jsme se na něm shodli. Tohle jméno nějak záhadně zvítězilo nad všemi ostatními a neodradily nás ani nechápavé reakce okolí. Měli jsme jasno. Teď říkám, že si ho sama vybrala:)

Jméno pro chlapečka jsme měli vybrané taky, ale od začátku jsem měla pocit, že mi k tomu klokáněti v břiše jméno Matouš nějak nesedí a čím dál víc jsem byla vnitřně přesvědčená, že to bude holčička. A tak jsem ji časem začala nesměle oslovovat BĚLINKO:)

A je to opravdu tak, bude to BĚLA!:)

Jinak dnes (21.týden) už několikrát kopala tak, že to jde na tom břichu i vidět!

1 komentář: