pátek 11. května 2018

Moji milí, co se tak virtuálně známe...:)

Mám pocit, že nastal čas stáhnout se víc mimo blogo-svět. Holky si teď (jsme-li vůbec doma) nejradši hrají své hry "na něco" nebo samy tvoří a já už si to dokumentuju spíš jen tak pro sebe a pro ně.
Uvidím, jestli zase dostanu chuť sem přidat nějaký střípek od nás, nijak to teď nemám v plánu uzavírat.

Ale chci k tomu napsat, že jsem ráda za vás, které jsem díky tomuhle virtuálnu poznala a budete-li mít cestu kolem, dejte vědět! Potkáme se naživo. ♥ 

8 komentářů:

  1. Milá klokanice,
    téhle zprávy jsem se obávala, ale už pár měsíců jsem očekávala, že se tu objeví... Ráda bych vám poděkovala za všechny ty roky vašeho sdílení. Vážím si toho, že jste nás nechala nakouknout pod pokličku práce s vašimi dětmi. Celé roky si sem chodím pro inspiraci a potěšit se vaším sympatickým stylem psaní. Děkuju a ať se vám daří! Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuju za váš milý komentář! Bylo mi potěšením! E.

      Vymazat
  2. Jejda, to je skoda :(. Ale naprosto chapu.
    Ehm, “kolem” jest prosim kudy?

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem to čekala... Chodila jsem pravidelně nakouknout a mnohým se inspirovat hezkou řádkou měsíců. Už proto, že máme velmi podobně staré děti. Ale Vaše rozhodnutí naprosto chápu - sama si nepíšu ani blog, ani nesdílím nic na FB a jiných sociálních sítích. Díky za vše nasdílené a celé Vaší rodině požehnaný čas! M.

    OdpovědětVymazat
  4. Celé roky se sem s neskutečnou chutí ráda vracím, procházím a inspiruji se.. Děkuji za všechno ♥

    OdpovědětVymazat