neděle 6. listopadu 2016

19 MĚSÍCŮ

* neomylně o sobě říká "já" a používá slovesa v 1.osobě ("já (h)ýbu, já mimi(n)ko"...)
* umí si říct o pomoc: "mami, pomůješ?", volá nás: "oky - poke - onem" (holky, pojďte, honem:)), začíná období "moje - emůješ bját!" (nemůžeš brát), skloňuje "mámovi, Bělinkovi, Sametkovi,..."
* dost si jen tak pro sebe zpívá útržky písniček, i anglických, docela zvládá melodii a často si vzpomene na nějakou písničku, když zaslechne v řeči určité slovo
* baví ji házení - nejradši oblečení z patra dolů
* oblíbená zvířata - pes, kakena (kačena), pamián (pavián)
* ráda si hraje s plastelínou a kreslí, objevuje věci z taštiček na zip, pomáhá v kuchyni, začala jevit zájem o knížky a vydrží se chvilku dívat s B. na krátká videa na youtube
* umí si sundat bundu, rozepnout a sundat mikinu, nasazuje si čepici
* je docela odolná a často při pádu/bouchnutí ani nekvíkne
* venku se klidně sebere a odchází na opačnou stranu, daleko ode mě (to od B. vůbec neznám), ale chce se spíš vozit v kočárku než chodit
* po týdenním pokusu s kalhotkami jsme zase skončili u plín, když aktivita z její strany byla minimální
* usíná mezi 8-9 a vstává mezi 6-7, v noci se 3-4x budí na čůrání, přes den spí venku v kočárku 1-2h

Žádné komentáře:

Okomentovat