sobota 30. ledna 2016

10 MĚSÍCŮ

* Z. v 9,5 měsících měřila 66 cm a vážila 6,91 kg
* po dlouhém rozhodování jsem zvolila první očkování teď - když je už relativně velká a přitom pořád víceméně plně kojená (bez jakékoliv reakce)
* cení dva dolní zuby
* po očkování se trochu rozjedla a vzala na milost jídlo na lžičce, sní objem cca 2 panáků, ale v židličce se vrtí jako pytel blech
* udělá jeden dva krůčky kolem nábytku, vyleze po schodech do patra
* sleze z postele (ze schodů možná taky, ale nikdy ještě dobrovolně dolů nechtěla)
* mává na pozdrav, ukazuje, jak je veliká
* říká "bác", napodobuje zvuky pár zvířat, dělá němého lva (řve s otevřenou pusinkou bez zvuku:))
* chce si dělat věci po svém a propukne v pláč, když jí v tom bráníme/něco jí vezmeme nebo zvolíme přísnější tón hlasu
* spí 2x denně buď v kočárku (1-2h/jeden spánek) nebo v nosítku u mě, když jsme mimo domov; při nošení doma usíná špatně a brzy se budí; večer jí dělá usínání problém (u kojení usne jen někdy) a odpadne mezi 21-23h
* nevím, jestli je to tím, že je tak malinká nebo tím, že je to druhé dítě, ale připadá mi pořád jako miminko a vnímám ji úplně jinak než B. ve stejném věku

typický obrázek - Zoe zakousnutá:)

2 komentáře:

  1. S tím posledním bodem jsem na tom stejně. Prokop je pro mě ještě pořád miminko, ikdyž už je mu rok a půl. Jen pomalu a neochotně si začínám připouštět, že už je to chlapeček :)

    OdpovědětVymazat