pátek 26. prosince 2014

HANDMADE

Mýdla jsme obarvily, ovoněly éterickými oleji a B. do tvořítek nasypala levanduli/mletou kůru z dědových mandarinek. Sama je pak rozdávala jako dárečky a pár jich i zabalila, ale ty roztomilé balíčky se spoustou barevné lepicí pásky darovala dřív, než jsem je stihla vyfotit:)



Letos jsem si s balením dárků nijak nehrála, tak jsme s B. jen vyrobily kočku a anděly - miluju ty jejich dokreslené výrazy:)

5 komentářů:

  1. Pry "letos jsem si s balenim moc nehrala". To me pobavilo. Ty darky jsou nadherne, originalne zabalene !! A mydla vypadaji uzasne. Nechces hodit recept?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tyhlety byly jediné:) Ostatní skončily v různorodých balicích papírech nakoupených během let dávno minulých, neb je mi líto je vyhodit... Výroba těchto mýdel byla hrozně jednoduchá - pravé, poctivé mýdlo to není - jen jsem koupila průhlednou mýdlovou hmotu, rozpustila jsem ji v hrnci, přidaly jsme potr.barvivo, pár kapek oleje a nalila jsem to do tvořítek.

      Vymazat
  2. Kočka i andělé jsou super :) Taky jsem s Bertíkem chtěla nějaké dárky vyrobit, ale nakonec na to kvůli všem těm nemocem nebyla energie a chuť. Tak snad za rok.

    OdpovědětVymazat
  3. nadherne menovky. musime skusit buduci rok ked uz bude pampuch zrucnejsi.

    OdpovědětVymazat
  4. Holky, vy jste šikulky. Máte nádherný originální balení dárečků. Další inspirace na přes rok. Balení jsem totiž nikdy moc neřešila. :)

    OdpovědětVymazat