pátek 10. října 2014

V MONTE PRACOVNĚ

B. to tam miluje. Nechce odtamtud odcházet domů a pak povídá, že chce ještě. Vybírá si většinou známé pomůcky, se kterými pracovala už minule (plastelínu s lisem na česnek, přesívání krupice s fazolemi, kapátka s obarvenou vodou...), užívá si, že má moji plnou pozornost (doma mám tendence pořád někam odbíhat), přičemž jí do práce téměř nezasahuju. Myslím, že jí vyhovuje klidné prostředí, a to, že si sama vybírá a řídí svou činnost.

Dnes mě moc překvapila. Jindy mě všude doprovází a nikde nikdy nezůstává sama a tentokrát? Odmítla mi dělat obvyklý doprovod na záchod a dál se soustředila na přesívání. Nepostrádala mě a ani jí vůbec nevadilo, že si k ní přisedla "teta" (lektorka) a mluvila na ni. Jsem ráda, že se tam cítí natolik dobře, že zvládne být i chvíli beze mě a jsem na ni fakt hrdá!

4 komentáře:

  1. To je skvělé. Od jakého věku to tam děti baví?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady tohle je pro děti 2-3 roky, pak je pracovna ještě pro starší. Po přestěhování do nového právě chci pro B. a návštěvy kamarádů udělat pracovnu v Monte duchu u nás, tak až pak někdy budete poblíž, jste zváni:)

      Vymazat
  2. Úžasné zprávy. A kdy se plánujete stěhovat? Je to někde blízko Bojanovic-Zlobic?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napsala bych mail, ale nevidím ho na profilu, tak kdyžtak tady je můj: bintijua/seznam.cz

      Vymazat