sobota 11. ledna 2014

MALÁ MÁMA

B. miluje miminka a ke svým panenkám se chová jako by byly živé. 
Moc jemně je hladí a láskyplně pusinkuje.


Podává mi je, ať je taky pochovám nebo nakojím. Krmí je a nosí v šátku.


Na jednu panenku má ušitou látkovou plínu, tak ji přebaluje, dává na nočník a kontroluje, jestli není počůraná:)

7 komentářů:

  1. To víš, Bělinka je po mamince:)

    OdpovědětVymazat
  2. Je to krásné a dojemné...nikde jinde než u maminky to odkoukat nemohla :-).Mám /téměř/ pětiměsíční holčičku a váš blog je pro mě inspirativním zdrojem-kromě aktuálních příspěvků ale nakukuji i do historie :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc těší, děkuji za komentář i za to, že nakukujete!:)

      Vymazat
  3. Edi, Bělinka je rozená maminka. Myslím, že až jednou budete mít další miminko, tak bude přešťastná a navíc něžná opatrovatelka. Naopak Domík panenku umí jedině nakrmit a povozit ve všech dopravních prostředcích :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta je božíííííí ... Barča zatím panenku jen vláčí za nohu po chodbě. Vrcholem její péče je, že jí sundavá čepičku a pak mi jí nosí, abych jí panence znovu nandala. Třeba 20x za sebou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) Barunčina svéráznost je super:) A její zájmy asi hodně ovlivňuje Matyášek, že? I když to naše dítě nevím po kom má zálibu v traktorech a bagrech:)

      Vymazat