středa 26. prosince 2012

VÁNOCE V OBRAZECH

Úkoly v adventním kalendáři jsme letos vyměnili za čaje.


Loni bylo brblání, jak ten balicí papír s potiskem špatně hoří v krbu, tak jsem letos vyráběla a balila do hořlavého:)


Adventní věnec rok od roku zjednodušuju a taky zvyšuju rychlost výroby:)


Za Bělinčiny asistence jsem udělala melasové perníčky, naše tradiční mandlové hříbky a linecké, to je víc než za bezdětna!


Objevila jsem kouzlo háčkovaných ozdob a vytáhla můj nejoblíbenější Kubaštův betlém.


Na Štědrý den Bělinka špatně spala, tak jsem místo večeře s ostatními skákala s B. v šátku na míči, ale jinak to proběhlo docela v poklidu:) Večer nám naši pohlídali spící dítě a s M. jsme vyrazili na půlnoční. Po příchodu nás čekal nejlepší dárek - spící miminko, umyté nádobí a vyžehlené prádlo!

3 komentáře:

  1. To musí být fakt supr dárek,ten by se mi taky hodil:uklidit si v pokoji,jít na procházku se psem......

    OdpovědětVymazat
  2. Edi,ty jsi výtvarnice,takhle zabalit ty dárky by se mi nepovelo.Trpajzlik

    OdpovědětVymazat
  3. ANDÍLKU PŘEKRÁSNĚ ZABALENO,TAKOVÝ DÁREK KDYBYCH DOSTAL JÁ,,.....NEJSEM MIRA :)

    OdpovědětVymazat