pátek 19. října 2012

3.TÝDEN

B. začala víc dávat najevo své potřeby, takže teď víc brečí, zvlášť večer ji trápí bolesti bříška, je z toho zoufalá a my taky. Tak zkouším na čas vynechat veškeré mléčné výrobky, jestli jí to pomůže. Ještě že v noci pořád spí hezky, cca 21-6h a mezitím ji budím dvakrát na přebalení a krmení.

Když ji přetočíme na bříško, pase koně a odráží se kolínky:) Je nejroztomilejší, když se usmívá nebo špulí pusinku, jako by chtěla mluvit a miluju, když mi usne po kojení na rameni a opře si o mě tu svou sametovou hlavičku. Občas jí dělám "vzpomínky na bříško" a pouštím jí Ludovica Einaudi a ona má oči dokořán a vydrží tak poslouchat snad i hodinu. Taky se jí moc líbí Munari mobil nad přebalovacím stolem a povídá si s motýlem:) Zkoušíme bezplenkovku - po probuzení a po jídle se jí většinou podaří vyčůrat na zvuk "tssssss" do misky:) Zatím největší bezplenkovací úspěch byl, když vydržela v jediné suché plíně od 3 v noci do 12 v poledne! A některé 56 oblečky už jsou jí malé.

Dva dny jsem strávila v posteli se skoro čtyřicítkami horečkami ze zánětu prsa a pořád to není dobré, tak zůstávám odpočívat doma v teple a jsem ráda, že pořád chce někdo půjčit kočár s Bělinkou. Přes den spí tvrdě prakticky jen tam a v šátku.

A i když už je toho na mě někdy moc, stejně mám pocit, že takhle je to správně. Že jsme tři. Protože to je ještě lepší, než být jen dva.


Žádné komentáře:

Okomentovat